Efter nyår

Nu är jag hemma efter en god middag hos mina morföräldrar, det var trevligt.
Min lillebror Isack är på besök hos oss idag och ska sova över en natt.
Just nu spelar han tv-spel.

Min lillasyster Hanna sov över hos oss dagen efter nyårsafton och hon sov över två nätter.
Vi hade det mysigt! Kollade på Hannah Montana som hon fått i julklapp och sen gjorde vi lite sockervadd och en rulltårta som Hanna bestämde vad det skulle vara för smak i. På lördagen så kom min sambos mamma, bror och Håkan hit. De hade med lite fika och vi kollade lite på tv och pratade.
På söndagen åkte vi på kalas hos min moster, hennes man fyllde år. Sen när vi skulle hem efter en trevlig dag där så följde min älskade syster med mig hem och hon stannade här tills idag. :)
Vi har flummat runt och sånt som vanligt. På kalaset hos min moster så frågade jag min mormor om hon ville jag skulle göra en tårta till idag och det ville hon :)
Igår så kom Elias ena fadder Niklas och vår kompis Anna för att hälsa på. Det var väldigt trevligt!
Så jag fick sitta och göra dekorationerna till tårtan när dom var här ^^
Tårtan blev enkel för jag orkade inte göra mer och jag är verkligen jättedålig på hur bildelar ser ut :P
Min morfar firades lite även om det var ett tag sedan han fyllde år och han har haft en bilservice och gillar att fixa bilar så det blev lite sånt på tårtan :)
Det blev iallfall god och mormor, morfar och alla andra tyckte den var jättefin ^^
Ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0