Trött

Just nu är jag så himla trött.
Jag och min sambo har precis kollat på en film, den var bra fast jag höll på att somna ^^ Att ligga ner i en soffa när man kolla på film är inte bra.

I torsdags började jag på min praktik igen, det var roligt.
Efter praktiken i fredags så städade jag lite och sen på kvällen kom Anna på besök och vi köra iväg för att beställa pizza och köpa godis :D
Pizza är alltid gott xD Vi kollade på två filmer också, jag hade sett den andra filmen och råkade somna, typiskt mig..
Idag så har jag, Patrik och Elias till mina föräldrar. Hanna (som är min yngsta syster) sov över hos en vän här i närheten och åkte med oss. Där har det,som alltid, blivit god mat och efterrätt. Till kvällsmat blev det pizza igen ^^
Efterrätten var bananpaj med marängtäcke, funderar på att fråga mamma efter receptet och lägga upp i bloggen för det är en god efterrätt! Jag och Emma (min brors flickvän) spelade Monopol. Vi ville först spela cluedo men ingen ville spela med oss :P Emma vann såklart, hehe. Efter Robinsson (som jag egentligen inte kollar på) så åkte vi hem.

God natt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0